zondag, december 03, 2006

bachelorhelvete #2

Nog even de opvolger: bedankt voor de tips! Yonne, leuk om jou ook hier te zien :) Ik heb het toch echt wel lastig met het vaste ritme, vooral ook omdat er gewoon ook heel veel andere dingen te doen zijn, werk, vrijwillig werk en bijvoorbeeld vorige week een examen van een vak dat ik hier volg (wat overigens verrassend Naar bed gaan om 0:00 lukt bijvoorbeeld ook gewoon echt niet, ook al niet omdat als ik ga schrijven ik het het liefst 's avonds doe en dan het liefst maar in 1 keer uren doorwerk. We hebben nu wel als streven om te gaan slapen om 2 uur en dan om 10 uur op te staan, dat lukt over het algemeen wel aardig... niet echt een algemeen dagritme maar werkt wel beter. Heb nu ook uitgevonden dat het beter is om als ik iets nodig heb van internet dat eerst op te zoeken en dan vervolgens te gaan werken op een plek zonder internet, omdat ik anders maar de hele tijd op dingen kom die ik ook nog erbij zou kunnen betrekken en dan in doelloze zoektochten uitkom etc... Het stomme is overigens dat mijn begeleider vindt dat het zeker snel genoeg gaat ('er zit aardig vaart in je scriptie' - huh?) en ik dus echt niet, maar goed, vanaf morgen tot aan 23 december ga ik in elk geval keihard werken met hernieuwde energie (na bezoek van TT en kaasch) en sowieso hoor ik woensdag of ik vanaf 1 december een baantje heb dus dat zou dan ook wel een echte motivatie zijn... :)