zondag, december 03, 2006

band

Eigenlijk heb ik altijd al in een band gewild maar ondanks de aankoop van een electrische gitaar en een periode van keiharde nirvana-riffs in de slaapkamer kwam het er maar niet van. Daarbij bleken rockliedjes leuk maar toonladders best wel saai en na een tijd besloten mijn gitaarleraar met het metalhaar & ik er dan ook een punt achter te zetten. Toch vond ik het wel jammer (en ja! mam! ook de muzieklessen-als-kindje die ik niet wilde ('daar krijg je later spijt van') heb ik eigenlijk wel ene beetje spijt hoor! maar ik moest zo nodig foeballuh). Echter! Nu zit ik nog weliswaar nog steeds niet in een band maar (feministen houd de handen voor de ogen) me vent wel, en wat blijkt, die konden best een helpende hand gebruiken met het maken van posters en zulke merchandisewaar als ep's, t-shirts (beide aangekocht & naar nederland verscheept door kaas...) én garnalenbroodjes! (lang verhaal...) Nu kan ik me dus alleszins uitleven op het bandgevoel zonder dat er maar een greintje muzikaal talent voor benodigd is, en daarnaast kan ik natuurlijk ook nog daansen als ze spelen! C vindt het een goede deal.

thomas met zingende zaag (te lui om plaatje om te draaien)

Kavaleriet TT & Kaas in een Osloos Mediteraan restaurant